poniedziałek, 14 marca 2016

Dlaczego przestałam ćwiczyć z Chodakowska

Każdy z nas czasami potrzebuje zmian...

Swoją przygodę z treningiem jak większość zaczynałam od treningów z Ewą, wtedy dla mnie to były dość intensywne treningi, ale z czasem się to zmieniło potrzebowałam czegoś więcej...
i wtedy znalazłam Shaun T. jest to zupełnie inny trener niż Ewka. Czasami wydaje się na że on za chwilkę przyjdzie do nas i jak zobaczy, że odpuszczamy jakieś ćwiczenie i jego wizyta nie będzie miłą :)
Treningi są na pewno o wyższej intensywności i dla osób bardziej zaawansowanych niż treningi z Chodakowska.


Osobiście bardzo polecam ćwiczenia z Shaunem jest na chwilę obecną mój ulubiony trener.
Polecam program Focus T25 oraz Insanity Max30. Z tym że Insanity Max30 jest dla osób bardziej zaawansowanych. Jeśli chodzi o podstawową wersje Insanity to mam mieszane uczucia ale może napiszę o tym w innym poście. 

Ja na chwilę obecną ćwiczę w domu, ale mam nadzieje że niedługo to się zmieni :)
Jeśli ktoś ma porównanie pomiędzy ćwiczeniami w domu a siłownią to z chęcią usłyszę opinię :)



2 komentarze:

  1. Pan Shaun wydaje się być sympatyczny :) Chętnie bym z nim poćwiczyła. Ale... jego treningi w internecie są płatne ? :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety na YouTube nie ma, ale na chomikuj są wszystkie treningi i nie wychodzi to jakoś drogo jak się wykupuje :) Więc polecam :)

      Usuń