środa, 16 marca 2016

Owsianka na wodzie - przepis

Mimo że też uważam iż śniadania białkowo - tłuszczowe są najlepsze to jednak rano nie mam za wiele czasu i stawiam na coś co mogę przygotować dzień wcześniej chyba że mam więcej czasu rano. Dlatego najczęściej na śniadanie jadam owsianki. Niedawno zaczęłam ograniczać nabiał praktycznie do minimum (tylko parę kropel do kawy) dlatego też zmieniłam moją poranną owsiankę.




Przepis na moją obecną owsiankę wygląda tak :
  • płatki owsiane,
  • len mielony,
  • jabłko,
  • rodzynki (czasami),
  • banan, 
  • wiórki kokosowe.
Płatki owsiane razem z lnem mielonym zalewam wrzątkiem trochę ponad ich poziom i mieszam. Zazwyczaj robię to dzień wcześniej, a następnego dnia dolewam trochę wrzątku aby konsystencja była bardziej lejąca. Dodaje do tego owoce z wiórkami i śniadanie gotowe. 
Jak widać przepis jest bardzo szybki i prosty. Na początku połączenie z lnem mielonym nie smakowało mi jakoś bardzo, ale teraz na prawdę je polubiłam,

A wy jakie śniadanie lubicie najbardziej?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz