niedziela, 20 marca 2016

Instanity - moje przemyślenia

Nie będę wam tu opisywać poszczególnych ćwiczeń, tylko moją opinie o programie.

Z programem Insanity ćwiczyłam już pewien czas temu, gdy posiadałam więcej wolnego czasu niż obecnie. Trening ten charakteryzuje się dużą intensywnością, dlatego nie jest on skierowany dla osób początkujących.

Ja swoją przygodę z tym zestawem rozpoczęłam po wykonaniu całego treningu Focus T25, więc moje przygotowanie fizyczne było dość dobre.
Pierwsza faza była dla mnie dość przyjemna moim ulubionym treningiem jest Pure Cardio. Jest to na prawdę bardzo intensywny trening. Te treningi nie były zbyt długie, ćwiczenia dość ciekawe, głównie opierały się na udach co mi odpowiada. Niestety, ale dla mnie druga faza była zbyt męcząca, tak długie i mocne treningi 6 razy w tygodniu to już za dużo. Czułam się bardzo przemęczona i często nie miałam siły ćwiczyć więc uważam że takiej długości treningi codzienne raczej nie są dla każdego. W tej fazie już nie szłam zgodnie z programem potrzebowałam częstszej regeneracji niż było to w planie treningowy, a ja wolałam słuchać swojego organizmu.

Myślę że może jeszcze wrócę do tego programu, ale pewnie wprowadzając zmiany w planie aby był bardziej dostosowany do mnie.

A wy ćwiczyłyście Insanity ? Jakie są wasze przemyślenia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz