piątek, 11 marca 2016

Moje ulubione źródła węglowodanów

Węglowodany są bardzo ważnym makroskładnikiem ale jakie źródła wybrać.

Dużo się mówi teraz o pieczywie jeść czy nie?
Ja zrezygnowałam głównie dlatego że jakoś nie ufam tym produktom. Praktycznie wszystkie bułeczki fit które są dostępne w marketach są zabarwiane miodem lub karmelem, więc nie chce dopłacać za to że producent zapewni mi ładny kolor pieczywa. Oczywiście też wszystkie pieczywa w supermarketach na pierwszym miejscu mają mąkę pszenną która jak wiadomo nie jest najzdrowsza.


Więc jakie żródea węglowodanów wybieram:

  • ryż basmati,
  • ryż jaśminowy,
  • ryż paraboloid,
  • ryż brązowy,
  • kasza jaglana,
  • kasza gryczana niepalona.


Jeszcze chciałabym wspomnieć że z makaronu też zrezygnowałam z podobnych względów jak i z pieczywa. Jak widać moje źródła węgli nie są nie wiadomo jak bogate ale mi to odpowiada. Nie chce mi się juz kombinować w kuchni mam sprawdzone produkty które bardzo lubię.

Oczywiście to jest moje podejście do żywienia...
A jak jest u was? Jecie pieczywo ?

1 komentarz:

  1. Jem pieczywo ale ciemne, chociaż jestem uzależniona od bułek ! :)
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń