środa, 1 czerwca 2016

Jak zarządzać czasem - moje sposoby!

W XXI wieku mamy tylu złodziei czasu takich jak telewizor, INTERNET, telefon... 
I jak produktywnie spędzać czas oraz sobie go organizować, żeby się nie zgubić z tymi wszystkimi kusicielami.

Ja sama często mam problem z tym, aby produktywnie spędzić dzień, bo tu coś zobaczę w necie i jeszcze obejrzę filmik na YouTube i godzina ucieka nam z naszego życia a takich w jednej dobie nie mamy wcale dużo. Więc jak sobie z tym radzić.

Przedstawię wam swój sposób panowania nad dniem:

  1. Kalendarz w nim zapisuję ważniejsze rzeczy np. jakieś imprezy, wizyty, spotkania, egzaminy oraz terminy których muszę dotrzymać,
  2. Do it tomorrow jest to aplikacja w której zapisujemy sobie rzeczy które mamy zrobić oraz je wykreślamy, mamy możliwość zapisania tylko na dzisiejszy oraz następny dzień. W tej aplikacji pisze dosłownie wszystko, każdą pierdółkę, aby nie zapomnieć np. zrobić pranie, poczytać książkę itp. Zawsze wieczorem staram się zapisać wszystko co następnego dnia powinnam zrobić.



Dzięki takiemu systemowi moja praca w ciągu dnia się poprawiła, potrafię lepiej kontrolować czas oraz to co powinnam w danym dniu jeszcze zrobić. 
Czas nie mija mi tak sam, mam motywację żeby zrobić więcej, bo wykreślanie w tej aplikacji daje mi ją. 

Polecam Wam zapisywanie rzeczy, które macie do zrobienia bo słowo zapisane ma większą moc twórczą, znam to z autopsji :)
A Wy jakie macie sposoby na lepszą organizację czasu ? Może macie jakieś godne do polecenia aplikacje?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz